Providne DoyPack kesice sa zip zatvaranjem, ovalnim dnom i sa mogućnošću termo zatvaranja 200x50x300mm - 50kom
Šifra proizvoda: |
16-870 |
Karakteristike | |
Komada / Kutija | 2700 |
Komada / Pakovanju | 50 |
Dimenzije (DxŠxV) | 200x50x300 mm |
Od 1 do 10 pakovanja:
2,456.70din
/ pakovanje(2,948.04din sa PDV-om)
[Cena po komadu: 49.13din (60.43din sa PDV-om)]
Od 11 to 30 pakovanja:
2,333.87din
/ pakovanje(2,800.64din sa PDV-om)
[Cena po komadu: 6.03din (7.42din sa PDV-om)]
Od 31 to 60 pakovanja:
2,211.03din
/ pakovanje(2,653.24din sa PDV-om)
[Cena po komadu: 5.72din (7.03din sa PDV-om)]
Od 61 to 120 pakovanja:
2,088.20din
/ pakovanje(2,505.83din sa PDV-om)
[Cena po komadu: 5.40din (6.64din sa PDV-om)]
Od 121 pakovanja i više:
1,965.36din
/ pakovanje(2,358.43din sa PDV-om)
[Cena po komadu: 5.08din (6.25din sa PDV-om)]
sa PDV-om 58.96din
Opis
Providne DoyPack kesice sa zip zatvaranjem, ovalnim dnom i sa mogućnošću termo zatvaranja 200x50x300mm - 50kom
Pažnja: Dimenzije proizvoda mogu se razlikovati 5-10 mm.
Providne DoyPack kesice sa ovalnim dnom za višenamensku upotrebu, sa jednostavnim zip zatvaranjem i termo lepljenjem. Idealne za pakovanje velikog broja proizvoda poput začinskog i aromatičnog bilja, orašastih plodova, žitarica, mahunarki, pirinča, makarona i mnogih drugih namirnica. Bezbedne su za pakovanje svih prehrambenih proizvoda i čuvaju miris i svežinu dug vremenski period.
DoyPack kesice visokog su kvaliteta, savitljive i veoma modernog dizajna.
Sadržaj DoyPack kesice ne mora se utrošiti nakon prvog otvaranja jer je praktičnim i jednostavnim zip zatvaranjem omogućeno ponovno zatvaranje kesice nakon svake upotrebe, zbog čega će svežina Vašeg proizvoda trajati duže. DoyPack kesice mogu se i hermetički zatvoriti uz pomoć jednostavne mašine za termičko zatvaranje (šifra: 15-951).
Takođe, DoyPack kesice predviđene su za dugotrajnu upotrebu i samim tim manje su štetne po životnu sredinu od npr. drugih materijala poput papira, kartona ili celofana.
DoyPack kesice predstavljaju inovativni način pakovanja za Vaše proizvode i sve više osvajaju tržište jer se zbog svog jedinstvenog izleda razlikuju od ostalih proizvoda.