Providne DoyPack kesice sa zip zatvaranjem, ovalnim dnom i sa mogućnošću termo zatvaranja 180x40x260mm - 50 kom
Šifra proizvoda: |
16-869 |
Karakteristike | |
Komada / Kutija | 3500 |
Komada / Pakovanju | 50 |
Dimenzije (DxŠxV) | 180x40x260 mm |
Od 1 do 10 pakovanja:
2,068.80din
/ pakovanje(2,482.56din sa PDV-om)
[Cena po komadu: 41.38din (50.89din sa PDV-om)]
Od 11 to 30 pakovanja:
1,965.36din
/ pakovanje(2,358.43din sa PDV-om)
[Cena po komadu: 5.08din (6.25din sa PDV-om)]
Od 31 to 60 pakovanja:
1,861.92din
/ pakovanje(2,234.30din sa PDV-om)
[Cena po komadu: 4.81din (5.92din sa PDV-om)]
Od 61 to 120 pakovanja:
1,758.48din
/ pakovanje(2,110.18din sa PDV-om)
[Cena po komadu: 4.55din (5.59din sa PDV-om)]
Od 121 pakovanja i više:
1,655.04din
/ pakovanje(1,986.05din sa PDV-om)
[Cena po komadu: 4.28din (5.26din sa PDV-om)]
sa PDV-om 49.65din
Opis
Providne DoyPack kesice sa zip zatvaranjem, ovalnim dnom i sa mogućnošću termo zatvaranja 180x40x260mm - 50 kom
Pažnja: Dimenzije proizvoda mogu se razlikovati 5-10 mm.
Providne DoyPack kesice sa ovalnim dnom za višenamensku upotrebu, sa jednostavnim zip zatvaranjem i termo lepljenjem. Idealne za pakovanje velikog broja proizvoda poput začinskog i aromatičnog bilja, orašastih plodova, žitarica, mahunarki, pirinča, makarona i mnogih drugih namirnica. Bezbedne su za pakovanje svih prehrambenih proizvoda i čuvaju miris i svežinu dug vremenski period.
DoyPack kesice visokog su kvaliteta, savitljive i veoma modernog dizajna.
Sadržaj DoyPack kesice ne mora se utrošiti nakon prvog otvaranja jer je praktičnim i jednostavnim zip zatvaranjem omogućeno ponovno zatvaranje kesice nakon svake upotrebe, zbog čega će svežina Vašeg proizvoda trajati duže. DoyPack kesice mogu se i hermetički zatvoriti uz pomoć jednostavne mašine za termičko zatvaranje (šifra:15-951).
Takođe, DoyPack kesice predviđene su za dugotrajnu upotrebu i samim tim manje su štetne po životnu sredinu od npr. drugih materijala poput papira, kartona ili celofana.
DoyPack kesice predstavljaju inovativni način pakovanja za Vaše proizvode i sve više osvajaju tržište jer se zbog svog jedinstvenog izleda razlikuju od ostalih proizvoda.